söndag 1 maj 2016

Trögt på bloggen, med träningen också...

Jag hade bra moment och tränade på riktigt bra, men så kom nytt jobb i vägen. Tappade simningen helt och bara lite sporadisk cykling och löpning.
Verkar vara lite på gång igen nu i alla fall. Fick till två morgonsimningar i veckan. Den första kändes riktigt usel men redan andra passet tyckte jag mig ha lite fart igen. Dock har jag tappat uthålligheten så det får jag jobba på...

Börjar om på nytt nu och inledde maj med en 10-mila-tur på cykeln upp till Kullaberg och hem igen. Har fattas både fart och uthållighet, det gick inte fort...

Kämpat på i motvinden upp till Kullens fyr, lika långt hem, fast i medvind...


Ja varken mars eller april är något att skryta om träningsmässigt, det kan bara bli bättre !


Fördelningen är dock ganska ok...



Målet nu är minst 30h i månaden fram till Kalmar den 20 augusti...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar