söndag 25 augusti 2013

Ironman Kalmar 2014 - anmäld...

Jaha...


Ja, efter att anmälan har varit öppen en vecka och det fortfarande finns platser kvar gick det inte att stå emot längre. Har vägt och vägt hela veckan om jag skulle anmäla mig eller inte och även om det i så fall skulle bli Köpenhamn eller Kalmar?

Det blev som synes en anmälan och det blev Kalmar.
Det är ett bra beslut.
  • Jag får en rejäl morot att fortsätta min träning.
  • Det finns stora möjligheter till förbättring, framförallt cykling och löpning ska jag kunna kapa mycket tid på.
  • Inköp av en ny "riktig" triathlon-cykel känns mer motiverat.
  • Det var ju så fantastiskt häftigt !!!
En vecka innan årets race satte jag upp måltiden 12h40m, jag missade det med 6m40s och kom in på 12h46m40s,  (finns kanske en anledning till varför man jobbar med planering ;) )

Inför 2014 kommer här en aggressiv plan - jag ska under 11 timmar !

Officiella filmen för 2013...

Jag är med, 1:09-1:14...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar