onsdag 11 september 2013

Minnen från IM Kalmar...

Det har dykt upp en del filmer nu på Youtube från Ironman Kalmar. Kul att kolla på och känna igen sig i.

Den ihopklippta filmen som visades under prisutdelningen väcker många minnen, tror faktiskt det är jag som simmar förbi vid 1:09. Annars har han likadan våtdräkt, lika gula öronproppar, lika glasögon med remmen innanför mössan och lika simstil...

http://www.youtube.com/watch?v=iU4lRD7j47c

Det är dock denna musiken som ska spelas på högsta volym för att riktigt komma i Kalmar-stämning, Avicii - Wake me up...



Några till...



 
 
Träningen inför nästa Ironman om knappt ett år har kommit igång så sakta. Fokus nu är först på Lidingöloppet om två veckor sedan ska jag försöka lägga upp en bra plan för grundträning och styrkeuppbyggnad i vinter.
 
Är också på jakt efter en ny cykel. Min racer är såld så just nu har jag ingenting att cykla på. Det ska bli en riktig tri/tempo-hoj. Jag vet dock inte riktigt vilken, Felt B16 eller Felt DA4 är några av kandidaterna, men det finns många andra...

2 kommentarer:

  1. Du var smartare än jag och insåg att det var en bra ide att anmäla sig igen trots allt.
    Jag börjar bli jättesugen igen men nu är allt slut. Kanske blir det Challenge i Amsterdam om jag får tummen ur...
    Riktigt sköna minnen till Wake me up. Man får ju rysningar över hela kroppen...

    SvaraRadera
  2. Hehe, smartare vet jag inte :) Gick ju och velade en vecka och kollade varje kväll om det blivit fullt. Nu är jag dock glad att jag har en plats även 2014.

    Fast exakt idag om ett år kommer du väl ner till Helsingborg och kör ett marathon?
    http://www.helsingborgmarathon.se/start/

    SvaraRadera