söndag 20 oktober 2013

Ny tempohoj

I torsdags kom leveransen av min nya tempohoj. Det blev som sagt en Felt B12.
Satte upp den i mitt mekställ för att skuva fast pedaler, sätta på framhjul och rikta in styret.
Sedan flytt till trainern för att påbörja grundinställningarna. Storleken verkar lagom i alla fall så här vid första testerna. Upptäckte att framhjulet var ganska skevt. Ett mail till supporten gav dock snabbt svar att det vara bara att lämna in på valfri verkstad och få det fixat så betalar de sedan mot kvitto. Så jag ska lämna in hjulet imorgon och hoppas att det går snabbt att fixa så att jag kan fortsätta med inställningarna och framförallt börja cykla...






Halsontet håller envist i sig, snart två veckor nu. Fortsatt inaktivitet således men nu börjar jag få riktigt sug på att börja träna igen... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar